آذرنام
خانه / نقل گردویی / تولید کننده نقل گردویی نیم کیلویی

تولید کننده نقل گردویی نیم کیلویی

شاید بشود نقل گردویی را جزء قدیمی ترین شیرینی جات موجود در کشور دانست. که به دلیل طعم بی نظیر و فوق العاده ای که دارد همواره مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است. خریداران این محصول را برای استفاده در کنار چای و سایر دمنوش ها خریداری می کنند.

تولید نقل گردویی نیم کیلویی زیاد بوده و هر ساله مقادیر بالایی از این محصول توسط واحدهای فعال در زمینه نقل تولید شده و به اشکال مختلف از جمله حضوری و آنلاین فروخته می شود.

نقل گردویی نیم کیلویی

فرآیند تولید نقل گردویی

نقل گردویی نیم کیلویی

نقل گردویی یکی از تنقلات سالم و پر خاصیت به شمار می آید. استفاده از مغز گردو به عنوان ماده اصلی در تولید آن سبب این امر شده و نقل گردویی را در ردیف مواد غذایی سالم قرار داده است.این خوراکی سنتی که در شهر ارومیه تولید می شود فرآیند تولیدی خاصی دارد که در این نوشته قصد اشاره به آن را داریم.

نکته مهم در تولید نقل گردویی ارومیه استفاده از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت است.کیفیت مواد به کار رفته مهم ترین عامل در تهیه نقل مرغوب است.شکر، آب، مغز گردو و کرم تارتار مواد اولیه نقل گردویی را تشکیل می دهند که هر یک از آنها در مراحل مختلف تولید مورد استفاده قرار می گیرند.

در گام اول لازم است شکر به خوبی با آب مخلوط شده و با کمک حرارت غلظت لازم را بگیرد.

در گام دوم نوبت به افزودن کرم تارتار می رسد. خاصیت این ماده جلوگیری از سفت شدن و خشکی محصول نهایی است.

اکنون نوبت اضافه کردن تدریجی مایع به دست آمده به گردوهایی است که در درون دیگ دوار نقل پزی در حال دوران هستند.این کار باید با حوصله و در کمال دقت انجام شود.

با اتمام کار شیره دهی و افزودن طعم دهنده هایی طبیعی همچون زعفران، برگ گل، دارچین و بهار نارنج که بسته به نوع نقل متفاوت است کار تولید پایان یافته و با اندک فاصله ای محصول به دست آمده در بسته بندی های شیک و مجلسی آماده شده و روانه بازار می شود.

نقل گردویی نیم کیلویی

فروش مستقیم نقل گردویی یک کیلویی

فروش مستقیم نقل گردویی نیم کیلویی در مجموعه تولیدی آذرنام به شکل عمده و انبوه امکان پذیر می باشد که خریداران محترم می توانند به روش های مختلف از جمله روش آنلاین و برخط اقدام به خرید کرده و از آن استفاده کنند.

نقل گردویی تولید شده به دلیل مرغوبیت بالایی که دارد علاوه بر مصرف در داخل کشور قابلیت عرضه در مناطق مختلف جهان را نیز داراست و سالانه بخش عمده ای از آن به کشورهای منطقه ارسال می شود. صادرات انواع نقل تاثیر مثبتی روی اقتصاد کشور داشته و می تواند موجب رشد و توسعه صنعت نقل ریزی در کشور باشد.

بهترین و آسان ترین روش برای خرید انواع نقل استفاده از شیوه اینترنتی است چرا که مشتریان در این روش می توانند انواع مختلفی از محصول را پس از مشاهده و متناسب با ذوق و سلیقه ای که دارند خریداری کنند

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل گردویی زعفرانی

قیمت نقل گردویی زعفرانی برای فروش

بدون شک نقل گردویی زعفرانی یکی از ممتازترین نقل های ارومیه تولید شده توسط مجموعه …