آذرنام
خانه / نقل گردویی / مرکز فروش نقل گردویی یک کیلویی

مرکز فروش نقل گردویی یک کیلویی

نقل گردویی یکی از شیرینی های اصیل و ریشه دار ایرانی است که تولید آن در شهر ارومیه از گذشته های دور شایع بوده و در مناست های مختلف سال مورد استفاده قرار می گرفته است.

با اینکه این محصول قابلیت بسته بندی و فروش در وزن های مختلف را دارد اما مقرون به صرفه بودن نقل گردویی یک کیلویی و استقبال بازار از آن سبب شده که این نوع از بسته بندی رواج بیشتری در بازار مصرف کشور داشته باشد.

نقل گردویی یک کیلویی

خواص درمانی نقل گردویی

نقل گردویی یک کیلویی

نقل گردویی برخلاف بسیاری از تنقلات موجود در بازار نه تنها مشکلی برای سلامتی بدن ایجاد نمی کند بلکه مصرف آن می تواند فواید زیادی را به دنبال داشته باشد که به چند مورد مهم اشاره می شود:

  • مغز گردو به کار رفته در این نقل سرشار از ویتامین B بوده و قادر است به تنهایی بخش عمده ای از انرژی مورد نیاز بدن را تامین کند.
  • تقویت بافت استخوان ها از جمله مهم ترین آثار نقل گردویی ارومیه است چرا که این محصول سرشار از کلسیم بوده و استفاده از آن برای تمامی رده های سنی از جمله کودکان توصیه می شود.
  • مصرف نقل گردویی به دلیل داشتن مقدار قابل توجهی آهن در ترکیب خود می تواند در طولانی مدت تاثیر مثبتی در رفع و پیشگیری از کم خونی داشته باشد.
  • قرار دادن نقل گردویی در برنامه غذایی و استفاده مداوم از آن منجر به گردش بهتر خون شده و از گرفتار شدن به بیماری های قلبی و عروقی مجافظت می کند.
  • وجود مقادیر قابل توجهی آنتی اکسیدان در نقل گردویی مرغوب سبب شده این محصول نقش بارزی در جلوگیری از ابتلا به سرطان ایفا کند.

نقل گردویی یک کیلویی

خرید عمده نقل گردویی یک کیلویی

یکی از نکات مهمی که می باید در هنگام خرید عمده نقل گردویی یک کیلویی مورد توجه خریداران محترم واقع شود انتخاب مراکز معتبر تولیدی است، خرید نقل گردویی به صورت مستقیم و بی واسطه و با استفاده از مراکز اصلی تولید کننده سبب می شود محصول با قیمت مناسب تری در اختیار مصرف کننده قرار گیرد.

اگر چه نقل های عرضه شده در بازار تاریخ تولید و مصرف مشخصی دارند و معمولا سه تا پنج ماه می توانند مورد استفاده قرار گیرند اما انتخاب یک مرکز فروش معتبر به شما کمک خواهد کرد علاوه بر خرید نقل گردویی باکیفیت بتوانید آن را مدت زمان بیشتری نگه داشته و استفاده کنید.

مراکز تولید و فروش عمده نقل مشتریان زیادی در بازار دارند که سالانه حجم بالایی از تولیدات خود را به آنها عرضه می کنند.در این بین شیرینی سراها و آجیل فروشی های سراسر کشور و هم چنین شرکت های صادر کننده از جمله مهم ترین خریداران نقل گردویی یک کیلویی محسوب می شوند.

شما خریداران محترم توانید از طریق مجموعه تولیدی آذرنام قیمت روز انواع نقل های گردویی را به دست آورده و در کوتاه ترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل گردویی زعفرانی

قیمت نقل گردویی زعفرانی برای فروش

بدون شک نقل گردویی زعفرانی یکی از ممتازترین نقل های ارومیه تولید شده توسط مجموعه …