آذرنام
خانه / نقل / فروش نقل گردویی نیم کیلویی به مناسبت چهارشنبه سوری

فروش نقل گردویی نیم کیلویی به مناسبت چهارشنبه سوری

نقل گردویی نیم کیلویی یکی از بهترین شیرینی ها سنتی برای جشن چهارشنبه سوری است. پذیرایی با خوراکی ها بخش مهمی از تمامی جشن هاست.

از قدیم الایام، علاوه بر مراسم پریدن از روی آتش، مراسم قاشق زنی، شال اندازی، بخت گشایی، کوزه شکنی و فال گرفتن، مراسم آجیل خوری چهارشنبه سوری هم مرسوم بوده است.

هنوز هم اقوام زیادی در گوشه و کنار ایران در این روز علاوه بر مراسم متداول آتش بازی، مراسم دیگر را اجرا می کنند. زنده نگه داشتن مراسم خوب، بهترین راه زنده نگه داشتن باورهای سنتی مردمان است.

مجموعه آذرنام در راستای حفظ فرهنگ بومی ایرانیان، با شرایط ویژه، اقدام به فروش نقل گردویی نیم کیلویی به مناسبت چهارشنبه سوری نموده است.

نقل گردویی نیم کیلویی

خرید نقل گردویی نیم کیلویی در چهارشنبه سوری

نقل گردویی نیم کیلویی

شاید از خود بپرسید که چرا نقل گردویی نیم کیلویی برای فروش به مناسبت چهارشنبه سوری انتخاب شده است. جشن چهارشنبه سوری یکی از جشن های کوچک و کوتاه مدت اما بسیار مهم نزد ایرانیان بوده و بیش از دو هزار سال قدمت دارد.

این جشن در کشورهایی که در آن زمان در سیطره ایران بوده اند از قبیل: افغانستان، جمهوری آذربایجان، تاجیکستان، ترکیه و کردستان عراق  هم برگزار می شود. کیفیت انجام این جشن در کشورهای مختلف کمی متفاوت است اما همچنان بخش های مشابه زیادی دارد. در کشور ما مراسم قاشق زنی و بخت گشایی و آتش بازی بیش از مراسم دیگر ماندگار بوده است.

نقل گردویی نیم کیلویی را از آن جهت برای چهارشنبه سوری مناسب میدانیم که پذیرایی با تنقلات، از دیرینه ترین بخش های این مراسم است. انواع غلات و حبوبات بو داده در این مراسم استفاده می شده و هنوز هم در این روز خرید نقل ارومیه انجام می شود.

بسته های نیم کیلویی نقل گردویی ارومیه که از بهترین تنقلات سنتی ایران محسوب می شود برای پذیرایی و گرامیداشت این جشن، بسیار مناسب است. باورهای مذهبی و سنتی مردمان ما برای ماندگار شدن، نیاز به همراهی دارند. مجموعه آذرنام با تولید و عرضه انواع نقل مغزدار نیم کیلویی برای گرم نگه داشتن بازار آیینی و فرهنگی چهارشنبه سوری تلاش می کند.

نقل گردویی نیم کیلویی

تخفیف خرید عمده چهارشنبه سوری

رضایت کامل مشتریان نقل گردویی نیم کیلویی، ما را بر این داشته تا بخشی از زنجیره تامین بازار جشن چهارشنبه سوری باشیم. تازه ترین فرآورده های تولیدی مجموعه آذرنام، برای خریداران عمده در سراسر کشور با تخفیف ویژه، عرضه می شود.

تخفیف برای مشتریانی است که اولین خرید را انجام میدهند و مشتریان وفادار که در ایام و مناسبت های مختلف، خرید منظم داشته اند. به مشتریانی که در ایام پیش از شروع اسفند ماه اقدام به خرید نمایند تخفیف بیشتری تعلق خواهد گرفت.

تعهد ما در ارسال سریع بهترین نقل ارومیه در مجموعه آذرنام، تخفیف دیگری است که برای مشتریان عمده در نظر گرفته ایم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل گردویی زعفرانی

قیمت نقل گردویی زعفرانی برای فروش

بدون شک نقل گردویی زعفرانی یکی از ممتازترین نقل های ارومیه تولید شده توسط مجموعه …