آذرنام
خانه / نقل / قیمت نقل گردویی زعفرانی برای فروش

قیمت نقل گردویی زعفرانی برای فروش

بدون شک نقل گردویی زعفرانی یکی از ممتازترین نقل های ارومیه تولید شده توسط مجموعه آذرنام است. این نقل به دلیل استفاده از مغز گردوی درجه یک، از درشت ترین نقل های ارومیه می باشد. استفاده از زعفران با مغز گردو یک طعم و عطر دل انگیز خلق کرده که هر مصرف کننده ای را وادار به تحسین می کند.

قیمت این نقل به مواد اولیه به کار رفته در آن بستگی دارد. کارخانه آذرنام مشتری وفادار فروشندگان مواد اولیه درجه یک است اما قیمت مواد اولیه مرتب در حال تغییر می باشد. قیمت نقل گردویی زعفرانی برای فروش در سراسر ایران با عرضه ی مستقیم کارخانه آذرنام بسیار کاهش یافته است.

نقل گردویی زعفرانی

تفاوت قیمت نقل گردویی زعفرانی در فروش کارخانه ای

نقل گردویی زعفرانی

احتمالا تعجب می کنید اگر قیمت نقل گردویی زعفرانی عرضه شده از کارخانه را با قیمت توزیع کنندگان و پخش کنندگان محلی مقایسه کنید. یکی از بزرگترین مزیت های خرید مستقیم نقل از کارخانه تولید کننده، حذف واسطه گران است.

صداقت و درستکاری یک تاجر یکی از عوامل اصلی اعتبار و موفقیت کار اوست اما نمیتوان سودجویان را نادیده گرفت. دلالان و واسطه گرانی که به واسطه داشتن اندک سرمایه مالی حاضر به بر باد دادن سرمایه ای بزرگتر به نام اعتبار می شوند. هر چند که این واسطه گران از شرکت های معتبر نباشند اما با خرید و فروش ناعادلانه، توازن بازار را بر هم می زنند.

قیمت خرید نقل زعفرانی مجموعه تولیدی آذرنام به عنوان یک تولید کننده نمونه کشوری برای شما شگفت انگیز خواهد بود. این مجموعه فیلترهای زیادی را رد کرده تا موفق به کسب این عنوان گردیده. یکی از فیلترها، داشتن بالاترین کیفیت در بین تولیدکنندگان رقیب بوده است.

برای کسب بالاترین سود و اعتبار در کار خود، نقل سنتی ارومیه را از تولید کننده نمونه ای که آن را به صورت مستقیم عرضه می کند بخرید. با این کار، شما می توانید بدون مراجعه حضوری به کارخانه و تنها با ثبت سفارش اینترنتی و پیگیری تلفنی، بهترین محصولات را خرید کنید.

نقل گردویی زعفرانی

قیمت گذاری نقل ارومیه برای فروشگاه

مناسب ترین نقل گردویی زعفرانی برای کسانی که می خواهند این نقل را در فروشگاه خود عرضه کنند، قیمتی ده درصد کمتر از میانگین رقباست. فروشنده ای در میدان رقابت با همکاران خود برنده می شود که بتواند با سفارش مستقیم نقل از کارخانه، هزینه های خرید خود را کاهش داده و قیمت نهایی محصول را ده درصد کاهش دهد.

هر مصرف کننده ای از خرید محصولی با بالاترین کیفیت و قیمتی ارزانتر از میانگین بازار، بسیار راضی خواهد بود. این شیوه خرید و فروش اجناس برای فروشگاه، می تواند یک فروشنده عمده نقل ارومیه را بدون هیچ هزینه اضافه ای به یک برند تبدیل کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل گردویی نیم کیلویی

فروش نقل گردویی نیم کیلویی به مناسبت چهارشنبه سوری

نقل گردویی نیم کیلویی یکی از بهترین شیرینی ها سنتی برای جشن چهارشنبه سوری است. …