آذرنام
خانه / نقل / صادرات انواع نقل ارزان به عراق

صادرات انواع نقل ارزان به عراق

صادرات انواع نقل از شهر ارومیه به بسیاری از شهرهای عراق ارسال می شود. وجود مشترکات تاریخی و مذهبی و نیز مرزهای طولانی بین دو کشور همچون پلی بازارهای عرضه و تقاضا میان دو ملت را به هم متصل کرده است.

در میان کشورهای همسایه بازار عراق استعداد و پتانسیل های فراوانی برای صادرات کالاهای ایرانی نسبت به سایر کشورها دارد و در صورت تحقق می تواند عامل اقتصادی پرسود برای هر دو کشور باشد.

صادرات انواع نقل

نکات مهم در صادرات انواع نقل به عراق

برای صادرات نقل ارومیه به کشور عراق رعایت نکات زیر الزامی است:

  • انجام بازاریابی تخصصی در زمینه مصرف نقل

با اینکه کشور ما در زمینه تولید پیشرفت های خوبی را کسب کرده ولی از نظر بازاریابی بسیار ضعیف عمل کرده است.شناخت بازار عراق و آشنایی با ذائقه ی مصرفی مردم مهم ترین قسمت بازاریابی محسوب می شود که می طلبد فروشنده عمده نقل قبل از انجام صادرات به این مهم توجه داشته باشد.

  • داشتن قیمت مناسب

در بازار رقابتی عراق که خیلی از کشورها برای عرضه محصولات خود حضور دارند داشتن قیمت مناسب اهمیت بالایی دارد. قیمت مناسب مشتری عراقی را ترغیب خواهد کرد تا تصمیم به خرید انواع نقل بگیرد.

  • بسته بندی شکیل و جالب

همواره برای رقابت بهتر و پیشی گرفتن از سایرین لازم است توجه جدی به بسته بندی نقل و هر محصول دیگری مطابق با سلیقه مصرف کننده عراقی وجود داشته باشد.هم چنین تولید کنندگان نقل باید دقت کنند که بسته بندی خوب در عین زیبایی نبایست موجب افزایش قیمت فروش نقل شود.

صادرات انواع نقل

مزیت صادراتی نقل ارومیه

  • ماندگاری بالا

نقل ارومیه از جمله کالاهایی که نگرانی کمتری نسبت به فساد و خرابی آن وجود دارد از همین روی تاجر عراقی می تواند پس از خرید عمده نقل با خیالی آسوده به توزیع و پخش آن بپردازد.

  • انعطاف در بسته بندی

دومین مزیت صادراتی نقل ارومیه انعطاف در بسته بندی است. نقل ارومیه را در هر شکل و وزنی می توان بسته بندی کرد و این امر شخص فروشنده را قادر خواهد ساخت فروش خود را به شکل قابل توجهی افزایش دهد.

  • تنوع در تولید

نقل ارومیه قابلیت تولید در هر طعم و مزه ای را دارند و این امر سبب افزایش فروش شده است چرا که تجربه ثابت کرده مشتریان، نقل هایی را که در طعم های مختلف تولید می شوند را بیشتر می خرند.

صادرات نقل ارومیه به اقلیم کردستان عراق

نقل ارومیه علاوه بر صادرات به مناطق جنوبی عراق هم چنین به اقلیم کردستان نیز صادر می گردد.وجود جمعیت ۶ میلیونی اقلیم و واقع شدن ۵ استان از ۱۸ استان کشور عراق در این منطقه فرصت فروش خوبی را برای محصولات حوزه خشکبار از جمله نقل و مواد شکری ایجاد کرده است.

اقلیم کردستان دروازه و گلوگاه تجارت عراق بوده و نزدیک به ۷۰ درصد از محصولات ایرانی از مسیر مرز باشماق وارد اقلیم شده و در سراسر عراق عرضه می گردد از این روی برای تجاری که قصد فروش عمده نقل در عراق را دارند توجه به این منطقه و آگاهی از ظرفیت های آن لازم است.

هم چنین شرکت تولیدی آذرنام با ایجاد زیر ساخت های لازم صادراتی قادر است نقل درخواستی شما برای عرضه در بازار عراق را در هر حجم و تناژی آماده کرده و در اسرع وقت ارسال نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل گردویی زعفرانی

قیمت نقل گردویی زعفرانی برای فروش

بدون شک نقل گردویی زعفرانی یکی از ممتازترین نقل های ارومیه تولید شده توسط مجموعه …