آذرنام
خانه / نقل / خرید و فروش عمده نقل گل محمدی ابریشمی

خرید و فروش عمده نقل گل محمدی ابریشمی

نقل گل محمدی ابریشمی از محصولات پر طرفدار مجموعه ی آذرنام به شمار می رود که در طعم بی نظیر و کیفیت عالی فرآوری و تولید می شود؛ در تهیه ی این محصول از گلبرگ های گل محمدی یا گل سرخ، اسانس یا عصاره گل محمدی، خلال بادام تازه، شکر اعلا و گلاب مرغوب استفاده می شود که در پایان طعم بی نظیری ایجاد می شود که مورد پسند غالب افراد قرار خواهد گرفت.

این شیرینی بسیار خوش طعم و معطر است و بازار فروش ویژه ای را به خود اختصاص داده است؛ به طوری که از محصولات پر فروش و پر طرفدار تولیدی آذرنام به شمار می آید و روزانه در حجم های بالا فرآوری و تولید می شود؛ نقل گل محمدی ابریشمی تولیدی آذرنام در حجم های انبوه و عمده به خریداران و فروشندگان فعال در سراسر کشور عرضه می گردد.

نقل گل محمدی ابریشمی

فروش نقل گل محمدی ابریشمی با قیمت مناسب و ارزان

نقل گل محمدی ابریشمی

تولید نقل گل محمدی ابریشمی برای مجموعه ی آذرنام هزینه ی بالایی را به همراه دارد؛ چراکه در تهیه ی این نقل از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه موجود در بازار استفاده می شود و همین امر افزایش هزینه برای تولید کننده را در پی دارد و با توجه به نوسانات قیمت هریک از مواد اولیه، قیمت نهایی محصول تحت تأثیر آن قرار خواهد گرفت.

با این وجود، نقل گلاب گل محمدی در مدل ابریشمی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه با کمترین میزان ارزش افزوده از واحد تولیدی آذرنام به صورت تازه و مرغوب به سراسر کشور عرضه می گردد.

این محصول در مقایسه با سایر محصولات مشابه موجود در بازار از قیمت ارزان تری برخوردار است و با وجود ارسال مستقیم و بدون واسطه هزینه های مازاد و جانبی برای خریداران و فروشندگان را به صفر می رساند و سود حاصل از فروش و درآمد بیشتری را به آنان می رساند.

نقل گل محمدی ابریشمی

مراکز فروش نقل گل محمدی ابریشمی

فروش نقل گل محمدی در مدل ابریشمی پس از فرآوری و تولید در بسته بندی های معمولی، لوکس و طراحی شده در وزن های نیم کیلوگرمی و یک کیلوگرمی به فروشگاه های زنجیره ای، سوپر مارکت ها، مراکز عرضه کننده نقل و آجیل، غرفه های دائمی و فصلی عرضه کننده محصولات غذایی، نمایشگاه های تخصصی شکلات و شیرینی، شیرینی سرا ها و فروشندگان و خریداران فعال در حوزه ی خشکبار و فروش محصولات از این قبیل، به سراسر کشور توزیع می گردد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل گردویی زعفرانی

قیمت نقل گردویی زعفرانی برای فروش

بدون شک نقل گردویی زعفرانی یکی از ممتازترین نقل های ارومیه تولید شده توسط مجموعه …