آذرنام
خانه / نقل بیدمشک / مرکز خرید نقل بیدمشک سنتی ارومیه

مرکز خرید نقل بیدمشک سنتی ارومیه

مرکز خرید نقل بیدمشک سنتی ارومیه با توجه به استقبال بی نظیر مردم از محصولات ارائه شده در این مرکز توانستند آن را با کیفیتی بی نظیر و در بسته بندی و وزن های مختلف به متقاضیان ارائه کنند قیمت مناسب این محصول توسط این مرکز باعث جلب رضایت خریداران شده است.

در مرکز خرید نقل بیدمشک سنتی ارومیه این محصول کاملا از مواد مرغوب و با استفاده از انواع مغزها مرغوب تهیه شده و به صورت مستقیم در دسترس متقاضیان قرار می‌گیرد.

مرکز خرید نقل بیدمشک سنتی ارومیه

طرز تهیه نقل بیدمشک در منزل

طرز تهیه نقل بیدمشک در منزل استفاده از انواع نقل به خصوص نقل بیدمشک در کنار انواع نوشیدنی ها و دمنوش ها و چای در بین خانواده های ایرانی سالهاست که رواج دارد این محصول دارای خواص بی نظیری برای بدن ما است در متن زیر ما به شما طرز تهیه نقل بیدمشک در منزل را آموزش می دهیم.

طرز تهیه نقل بیدمشک در منزل : مواد لازم برای تهیه نقل بیدمشک عبارتند: از شکر، گلوکز، بادام کامل و یا مغز گردوی نصف شده و پسته به مقدار لازم است ابتدا باید مقداری آب داخل یک قابلمه یا ماهی تابه بریزیم و شکر و آب را هم بزنید تا به خوبی با هم مخلوط شوند منتظر بمانید تا ترکیب آب و شکر به جوش بیاید.

مقدار مشخصی از مایع گلوکز را به ترکیب آب و شکر اضافه می کنيم و به سرعت مواد را به هم‌ ‌می‌زنیم و آنقدر این کار را ادامه می‌دهيم تا مواد حالت خمیری و نرم پیدا کند و شعله را خاموش کرده و اجازه می دهیم تا مواد خنک شوند.

مغزهای مختلفی مثل بادام و گردو و پسته را داخل مواد ریخته و با کمک یا قاشق هم می‌زنیم بعد دانه دانه مغزها را بیرون آورده و روی کاغذ روغنی می‌ریزیم بعد از این که یک سمت آن خشک شد برمی‌گردانیم تا طرف دیگر آن نیز خشک شود بعد از این مرحله نقل ها آماده است و می توانید آن را نوش جان کنید.

فروش ویژه نقل بیدمشک سنتی

فروش ویژه نقل بیدمشک سنتی فروش ویژه نقل بیدمشک سنتی با استقبال گسترده مردم روبرو شده است در طرح فروش ویژه تولید کننده سعی می کند این محصول را در بسته‌بندی‌های مناسبی ارائه و با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب به خریداران عرضه کند.

فروش ویژه انواع محصولات، باعث معرفی بهتر محصول از لحاظ کیفیت و قیمت خواهد شد و با این کار خریداران زیادی را جذب محصولات خود می کنند تولیدات اکثرا به بازار داخلی ارائه شده و درصدی از آن نیز به کشورهای مختلفی مثل کشورهای خاورمیانه و اروپایی صادر می‌گردد این تولیدات کیفیتی مثال نزدنی دارند و به خاطر داشتن خواص بیدمشک مشتریان پرو پا قرصی دارند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بیدمشک صادراتی

مرکز خرید نقل بیدمشک صادراتی به صورت تخصصی

خرید عمده نقل بیدمشک صادراتی به عنوان نقلی که با مغز بادام بیدمشکی متمایز شده …

دیدگاهتان را بنویسید