اگر می خواهید به یک فروشنده متفاوت تبدیل شوید نقل گشنیز درجه یک را بدون واسطه بخرید. چیزی که یک فروشنده را از سایر فروشندگان متفاوت می کند، توجه به نیازهای پنهان مشتریان است.
تنها نیاز یک خریدار نقل اصل ارومیه، تجربه ی شیرینی نقل نیست. بلکه تجربه ی یک طعم منحصر به فرد با قیمتی کمتر از تمام شیرینی های مشابه است. قیمت عمده نقل گشنیز درجه یک به صورت فروش مستقیم به مراتب کمتر از شرکت های پخش یا عمده فروشی هاست.
مجموعه تولیدی آذرنام، انواع نقل سنتی ارومیه را به صورت مستقیم و بدون واسطه، با قیمت کارخانه به فروش می رساند.
مزایای فروش مستقیم نقل گشنیز درجه یک برای تولید کننده و فروشنده
خرید عمده نقل گشنیز درجه یک از کارخانه، امتیاز بزرگی برای فروشگاه شماست. ذکاوت صاحبان فروشگاه های موفق در پیدا کردن اولین مسیرهاست که آنها را متمایز می کند. این افراد، با خرید مستقیم نقل از کارخانه، بهترین و تازه ترین تولیدات را با کمترین قیمت خریداری می کنند.
پیش بینی مسیرهای خرید و فروش یکی از فعالیت های فروشندگان برتر است. خرید عمده اجناس فروشگاه از کارخانه، به شما این نوید را می دهد که محصول را از فروشنده ای مسئول و پاسخگو خریداری می کنید. فروشنده ای که تمام تلاش خود را برای عرضه ی بهترین محصولات ممکن انجام می دهد و حداکثر همکاری را با شما دارد.
فروش مستقیم نقل گشنیز درجه یک برای کارخانه هم امتیازاتی دارد که عبارتند از:
- کوتاه شدن دست واسطه گران و کاهش قیمت نهایی محصول برای مصرف کننده نقل سنتی ارومیه.
- استقبال بیشتر مصرف کننده از محصولات، افزایش فروش و فراهم شدن بستر تولید بیشتر برای کارخانه.
- امکان عرضه انواع نقل ارومیه بدون اتلاف زمان و با کیفیت عالی که می تواند بهترین تبلیغ برای تولید کننده باشد.
- امکان فروش تولیدات کارخانه با قیمت نزدیک به قیمت بازار و افزایش سود تولید کننده.
- محدود نشدن کارخانه برای عرضه نقل سنتی ارومیه به شرکت های توزیع و پخش فرآورده های غذایی.
- توانایی برنامه ریزی برای تولید و فروش هدفمند فرآورده های تولیدی کارخانه.
تاثیر عرضه مستقیم بر قیمت تمام شده برای مصرف کننده
شرکت آذرنام پس از تولید نقل گشنیز درجه یک اقدام به عرضه مستقیم این محصول می نماید. عرضه مستقیم نقل گشنیز، فرآیند توزیع و ارسال را کوتاه کرده و آن را در کمترین زمان ممکن در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. علاوه بر تازگی محصول، قیمت تمام شده برای فروشگاه به شدت کاهش می یابد.
فروشگاهی که محصول را با کمترین هزینه تهیه کرده، امکان ارائه تخفیف بیشتری دارد. تخفیف در قیمت اجناس یک فروشگاه در نهایت به نفع مصرف کننده تمام خواهد شد و به او کمک خواهد کرد تا حجم بیشتری از محصول مورد نیاز خود را خریداری کند.