آذرنام
خانه / نقل / بازار فروش نقل کیلویی

بازار فروش نقل کیلویی

نقل کیلویی یکی از وزن های رایجی است که برای بسته بندی نقل از آن استفاده می شود. بازار فروش نقل یک کیلویی خوب بوده و در غالب فروشگاه های عرضه انواع نقل قابل خرید و در دسترس است.

فروش این محصول هم چنین به شکل آنلاین نیز عرضه می شود و خریداران عمده آن تنها با انجام یک تماس ساده تلفنی می توانند نسبت به خرید انواع نقل اقدام کنند.

بازار فروش نقل

رایج ترین اوزان به کار رفته در نقل

بازار فروش نقل

برای بسته بندی نقل ارومیه عموما از دو وزن زیر استفاده می شود:

نقل های یک کیلویی:که بسته به کیفیت محصول و نوع مخصوص یا معمولی آن از جعبه های کتابی و معمولی استفاده می شود و بیشتر نیز از طرف خانواده های پر تعداد و علاقمند به نقل انتخاب می شود.

نقل ها نیم کیلویی:این وزن چون قیمت مناسب تری نسبت به یک کیلویی دارد و همگان امکان خرید آن را دارند از این روی استقبال خوبی از سوی شرکت های پخش نقل ارومیه در سراسر کشور دارد.

بازار فروش نقل

معرفی انواع نقل موجود در بازار

نقل ارومیه براساس نوع مغز مصرفی به سه دسته اصلی تقسیم می شوند:

  • گردویی

این نوع از نقل به دلیل افزایش قیمت گردو در طی ماه های اخیر گران ترین نقل موجود در بازار می باشد.نقل های گردویی که قابلیت تولید در طعم های مختلفی را نیز دارند سایز درشت تری نسبت به مابقی نقل ها دارند.

  • بادامی

نقل های بادامی اندازه های کوچکتر و ریزتری دارند این نقل ها کاربرد بسیاری داشته و علاوه بر استفاده همراه با چای در مراسمات جشن و عروسی نیز به مثابه نماد شادی و سرور مورد مصرف قرار می گیرند.

  • گشنیزی

یکی دیگر از انواع نقل ها گشنیزی است. نقل های گشنیزی به جهت قیمت مناسب گشنیز در بازار قیمت پایین تری نسبت به نقل های دیگر دارند. و معمولا در عطاری ها و با طعم های مختلف به فروش می رسند.

بازار فروش نقل

فروش انواع نقل کیلویی در مراکز فروش

رونق بازار فروش نقل در شهرهای مختلف منجر به شکل گیری و افزایش مراکز توزیع نقل ارومیه در بیشتر شهرهای کشور شده است.هر چند عمده ترین این مراکز را می توان در شهر تهران و دیگر کلانشهرها یافت اما در شهرهای کوچک نیز میزان تقاضا بیشتر شده است.

در کنار این مراکز سایت های نیز وجود دارند که در زمینه فروش نقل ارومیه فعالیت دارند. خرید ارزان ترین نقل را تنها می توان از سایت هایی تهیه کرد که توسط شرکت های تولید کننده ایجاد شده اند. خرید نقل از این مراکز تاثیر بسزایی در کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل گردویی زعفرانی

قیمت نقل گردویی زعفرانی برای فروش

بدون شک نقل گردویی زعفرانی یکی از ممتازترین نقل های ارومیه تولید شده توسط مجموعه …